ADIMEN ARTIFIZIALEKO SOLUZIO BAT GARATZEAETA EZARTZEA, ZERBITZUAREN KUDEAKETA ETA KALITATEA HOBETZEKO

Gipuzkoako Urak-ek Adimen Artifizialeko (AA) sistema bat ezarri nahi du, chatbot elebidun gisa jardungo duena (euskara/gaztelania) eta telefono bidezko elkarrizketak automatikoki aztertzeko gaitasunak izango dituena gaztelaniaz, euskaraz eta elebitan, abonatuentzako arreta eta Call Centerren barne kudeaketa optimizatzeko. Kontratuaren xedea da soluzio bat garatzea, hedatzea, integratzea eta mantentzea, baldin eta: Eman arreta automatikoki abonatuei lineako txat kanal baten bidez. Barneko erabiltzaileei euskarri adimenduna ematea, dokumentazio korporatibotik abiatuta. Ebaluatu telefono bidezko elkarrekintzen kalitatea, bi hizkuntza ofizialetan, hobetzeko arloak hautemanez. Eredua etengabe berrentrenatzea ahalbidetzea, erantzunen eguneratzea eta zehaztasuna bermatzeko. TRADIGUSA proiektuaren A22 jarduketari lotuta dago, eta NEXT GENERATION EU BERRESKURAPENERAKO ETA ERRESILENTZIARAKO MEKANISMOTIK DATOZEN FUNTSEKIN FINANTZA DAITEKE, «ITSASERTZA ETA UR-BALIABIDEAK BABESTEA» 5. OSAGAIAREN ESPARRUAN (C5.I3, «URAREN SEKTOREKO TRANTSIZIO DIGITALA» IZENEKO 3. INBERTSIOA).

Dokumentuak
25923600_Pliego_Condiciones
25923600_Caratula
25923600_Pliego_Técnico
25923600_DEUC
25923600_DEUC_XML
25923600_Informe justificativo expediente de contratacion
25923600_Resolucion aprobacion expediente
Eskaintza bat aurkezteko sarbidea eskatu